گردش با تو
گردش با تو اطلاعاتش با ما

آيا مي خواهيد زمان آمستردام، هلند را در مقايسه با خانه خود ببينيد؟ تاريخ و زمان را انتخاب كنيد و سپس روي "ارسال" كليك كنيد و ما به شما كمك مي كنيم آن را از زمان آمستردام، هلند به منطقه زماني خود تبديل كنيد. آيا نياز به مقايسه بيش از دو مكان در يك زمان داريد؟ برنامه‌ريز جلسات جهاني ما را امتحان كنيد و نموداري با كد رنگي دريافت كنيد كه زمان روز در آمستردام، هلند را با ساير مكان‌هاي بين‌المللي كه ديگران در آن شركت خواهند كرد، مقايسه مي‌كنند.

time in amsterdam

اكنون وقت محلي در آمستردام ،25 دقيقه جلوتر از از زمان خورشيدي است به جز سال‌هاي 1923 و 1925، زماني كه ساعت تابستاني در اولين جمعه ماه ژوئن آغاز شد. طبق قانون مقررات ژاپن عمومي خدمات راه‌آهن، مصوب 12 مي 1863، هر ايستگاه بايد داراي يك ساعت كارآمد باشد كه بر اساس ميانگين زماني كه پس از آن خدمات در راه‌آهن انجام مي‌شود، تنظيم مي‌شد.

زمان هم اكنون در آمستردام است

در سال 1656، كريستيان هويگنس ساعت آونگي را اختراع كرد، ساعتي كه از وزنه نوساني آونگ به عنوان عنصر زمان‌سنج خود استفاده مي‌كند. بسيار دقيق بود و تنها حدود يك ثانيه در سال تنظيم نادرست بود و به زودي به زمان‌سنج استاندارد جهان تبديل شد تا اينكه در دهه 1930 توسط ساعت كوارتز به عنوان استاندارد زماني جايگزين شد. در اواسط قرن نوزدهم، نياز به يك منطقه زماني استاندارد در سراسر كشور با ظهور راه‌آهن، كه از جدول‌هاي زماني دقيق پيروي مي‌كرد – كشتي‌هاي بادباني و مربيان صحنه نمي‌توانستند – و با استفاده از تلگراف، كه اجازه مي‌داد.

time in amsterdam

در يك ساعت آفتابي، موقعيت خورشيد در حدود 11 فوريه 14 دقيقه عقب تر و در حدود 3 نوامبر 16 و نيم دقيقه جلوتر خواهد بود. از قرن سيزدهم، ساعت هاي مكانيكي در سراسر اروپا مورد استفاده قرار گرفتند. با اين حال، آنها نيز نادقيق باقي ماندند، و بايد تقريباً هر روز بر اساس موقعيت خورشيد با يك ساعت آفتابي تنظيم مي شدند تا دقيق باقي بمانند.

محدوده هاي زماني

اكثر ايستگاه‌هاي راه‌آهن ساعت آمستردام را انتخاب كردند و در يك فرمان دولتي مورخ 31 ژوئيه 1866 براي اصلاح مقررات راه‌آهن، مقرر شد كه از اين پس زمان در همه ايستگاه‌ها و در همه جدول‌ها بايد مطابق با زمان آمستردام باشد. گوينده زمان رويداد / زمان ثابت - زمان محلي رويداد خود را در سراسر جهان نشان دهيد. Time.is زمان دقيق و رسمي ساعت اتمي را براي هر منطقه زماني به 57 زبان نمايش مي دهد.

قبل از قرن 19، نيازي به منطقه زماني استاندارد در سراسر كشور وجود نداشت. در عوض، ساعت‌هاي آفتابي از نظر تاريخي براي اندازه‌گيري ميانگين زمان خورشيدي استفاده مي‌شدند. اما آنها نمي توانستند در شب يا اگر آسمان ابري بود كار كنند، در اين مورد از روش هاي ديگري مانند clepsydra استفاده مي شد كه زمان را با جريان تنظيم شده آب به داخل يا خارج از يك كشتي اندازه گيري مي كرد. ساعت‌هاي آفتابي كه يك روز را به 24 ساعت تقسيم مي‌كنند، در معرض عدم دقت بودند، زيرا چرخش زمين به دور خورشيد از يك زمان يكنواخت 24 ساعته پيروي نمي‌كند.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ] [ ۰۲:۴۹:۰۹ ] [ ali ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی