گردش با تو
گردش با تو اطلاعاتش با ما

موزه هنر ريكياويك، متشكل از سه ساختمان، و موزه Sigurjón Ólafsson از جمله موزه‌ها و گالري‌هاي اين شهر هستند. ريكياويك Sightseeing ناوگان كاملاً جديدي از مربيان را اداره مي كند. همه تورهاي ما توسط راهنمايان معتبر و رانندگان مفيد ميزباني مي شوند.

reykjavik

تورهاي منتخب صندلي‌هايي با رايانه لوحي صفحه لمسي از جمله «راهنماي صوتي در اتوبوس» منحصربه‌فرد ما و يك شارژر USB ارائه مي‌دهند. در تورهاي پرفروش ما، مانند دايره تماشايي طلايي، راهنماي صوتي به مسافران امكان انتخاب 10 زبان مختلف را مي دهد. ما در تورهاي با راهنما هم در ريكياويك و هم از ريكياويك تخصص داريم.

اين رويدادها بخشي از INFO-GEOTHERMAL بود، يك پروژه از پيش تعريف شده براي حمايت از آبشار كارآمد از انرژي زمين گرمايي با باز كردن قفل اطلاعات رسمي و عمومي در اسلووني.

اين ميراث ادبي هسته اصلي هويت ملت و هنر روايي مهمترين بخش تاريخ فرهنگي آن كشور است. موسسه Árni Magnússon براي مطالعات ايسلندي در ريكياويك مركز اين ميراث است. نسخ خطي را حفظ مي كند، در مورد آنها تحقيق مي كند و متون را براي عموم منتشر مي كند، علاوه بر اين، امكانات تحقيقاتي و تدريس خصوصي را به محققان و دانشجويان خارجي ارائه مي دهد. مجموعه نسخ خطي Arnamagnean در 31 ژوئيه 2009 به فهرست حافظه جهاني يونسكو اضافه شد.

با جمعيتي در حدود 131136 نفر، مركز فعاليت هاي فرهنگي، اقتصادي و دولتي ايسلند است و يك مقصد گردشگري محبوب است. احساسات ناسيوناليستي ايسلندي در قرن نوزدهم نفوذ پيدا كرد و ايده استقلال ايسلندي گسترده شد. ريكياويك، به عنوان تنها شهر ايسلند، محور اين ايده ها بود. طرفداران يك ايسلند مستقل دريافتند كه يك ريكياويك قوي براي اين هدف اساسي است. تمام اتفاقات مهم تاريخ مبارزات استقلال براي ريكياويك نيز مهم بود.

ريكياويك

فرودگاه ريكياويك، دومين فرودگاه بزرگ كشور (پس از فرودگاه بين المللي كفلاويك)، در داخل شهر، درست در جنوب مركز شهر قرار دارد. عمدتاً براي پروازهاي داخلي و همچنين پروازهاي گرينلند و جزاير فارو استفاده مي شود. از سال 1962، اختلاف نظر در مورد مكان فرودگاه وجود دارد، زيرا اين فرودگاه فضاي بسيار ارزشمندي را در مركز ريكياويك اشغال مي كند. در جنوب غربي ايسلند، در ساحل جنوبي خليج فاكسافلوي واقع شده است. عرض جغرافيايي آن 64 درجه و 08 دقيقه شمالي است كه آن را به شمالي ترين پايتخت يك كشور مستقل تبديل مي كند.

از زمان تأسيس خود در سال 1929 تا سال 1978 اكثريت كلي را در اختيار داشت، زماني كه با اندكي شكست خورد. از سال 1978 تا 1982، يك ائتلاف سه حزبي متشكل از اتحاد خلق، حزب سوسيال دموكرات و حزب مترقي وجود داشت. در سال 1982، حزب استقلال اكثريت كلي را كه براي سه دوره متوالي در اختيار داشت، دوباره به دست آورد. انتخابات 1994 توسط Reykjavíkurlistinn (ليست R)، اتحاد احزاب سوسياليست ايسلندي به رهبري Ingibjörg Sólrún Gísladóttir برنده شد. اين ائتلاف در سه انتخابات متوالي اكثريت را به دست آورد، اما براي انتخابات سال 2006 كه پنج حزب مختلف در راي گيري بودند منحل شد. حزب استقلال هفت كرسي به دست آورد و همراه با يك حزب مترقي توانستند اكثريت جديدي را در شورايي كه در ژوئن 2006 به قدرت رسيد، تشكيل دهند.

اين جشنواره در سراسر شهر برگزار مي شود و محل برگزاري كنسرت هارپا يكي از مكان هاي اصلي آن است. پس از يك تور شادي‌بخش دايره طلايي، چراغ‌هاي شمالي در حال رقص را پيدا كنيد. چندين نويسنده ريكياويك پارك جوايز بين المللي و نورديك را دريافت كرده اند. هالدور لاكسنس در سال 1955 به خاطر «قدرت حماسي زنده اي كه هنر روايي بزرگ ايسلند را تجديد كرده است» جايزه نوبل ادبيات را دريافت كرد.

در پروژه هاي ديگر

شهرداري ريكياويك در 1 ژانويه 2020 داراي 131136 نفر جمعيت بود. منطقه پايتخت، كه شامل پايتخت و شش شهرداري اطراف آن است، 233034 نفر را در خود جاي داده است. معمولا يكي از اعضاي شورا انتخاب مي شود، اما ممكن است شهردار غير عضو شورا را نيز تعيين كنند.

reykjavik

حقوق بازرگاني محدود به تابعين تاج دانمارك بود و بازرگانان دانماركي همچنان بر تجارت در ايسلند تسلط داشتند. پس از سال 1880، تجارت آزاد به همه مليت ها گسترش يافت و نفوذ بازرگانان ايسلندي شروع به رشد كرد. اين نام در راهنماي سفر به زبان انگليسي به عنوان خليج دود يا انواع آن، مانند Smoky Bay، Smoke Cove، Steam Bay و غيره ترجمه شده است. از يك بازديد آرامش‌بخش از تالاب آبي لذت ببريد و سپس شب را براي جستجوي شفق‌هاي شمالي به بيرون برويد. سفر خود را از قبل برنامه ريزي كنيد تا بتوانيد قبل از پرواز در فرودگاه استراحت كنيد.

دولت ايسلند درخواست هاي زيادي از دولت بريتانيا براي رضايت با اشغال دريافت كرده بود، اما هميشه بر اساس سياست بي طرفي رد مي كرد. هنگ سلطنتي كانادا در اوايل جنگ بخشي از پادگان ايسلند را تشكيل مي داد. كارت شهر ريكياويك ورود رايگان به مجموعه بزرگي از موزه ها و گالري ها، همه استخرهاي شنا در ريكياويك و سفر نامحدود رايگان با اتوبوس در منطقه پايتخت ريكياويك را ارائه مي دهد. آنچه را كه ريكياويك، شمالي ترين پايتخت جهان ارائه مي دهد، كاوش كنيد. مركز شهر قديمي ايسلند را كاوش كنيد، در مورد تاريخ وايكينگ هاي ريكياويك بياموزيد و با يك راهنماي محلي به امور جاري بپردازيد. خط ساحلي اقيانوس اطلس شمالي را از ريكياويك به سمت سرزمين عجايب ساحل جنوبي دنبال كنيد و به يك شكارچي نور شمالي تبديل شويد.

در حالي كه اين بحران جهاني بهداشت به تكامل خود ادامه مي‌دهد، نگاه به همه‌گيري‌هاي گذشته براي درك بهتر نحوه واكنش امروز مي‌تواند مفيد باشد. حوزه هاي تحقيقاتي شامل مديريت، نوآوري، تحليل رفتار و روانشناسي باليني است. زمينه هاي تحقيق عبارتند از تربيت بدني، تكنيك هاي مربيگري، و جنسيت و ورزش، براي مثال. مدرسه انرژي ايسلند اخيراً يك كارگاه آموزشي، بازديدهاي ميداني و آموزش براي بيش از 20 نماينده اسلووني ترتيب داده است.

شهر ريكياويك در سال 2011 به عنوان شهر ادبيات يونسكو تعيين شد و سپس به شبكه شهرهاي خلاق يونسكو پيوست. جهان، تنها با حدود 330000 نفر جمعيت و سخنرانان بسيار كمي در خارج از كشور. اين زبان از زمان استقرار در قرن نهم تغيير چنداني نكرده است و ايسلندي هاي مدرن هنوز هم مي توانند متون اصلي قرون وسطي را با سهولت نسبي بخوانند. ادبيات نقش حياتي در گرامي داشتن و پرورش زبان دارد، هم ادبيات اصلي ايسلندي و هم ترجمه ها. زبان در ادبيات داستاني دائماً در حال نوسازي و توسعه است و ترجمه آثار خارجي نيز در حفظ اين زبان ادبي هزار ساله مؤثر بوده است. اين بندر بزرگ ماهيگيري و محل تقريباً نيمي از صنايع كشور است.

موقعيت ساحلي شهر آن را مستعد باد مي كند، با اين حال، و بادها در زمستان رايج است. تابستان ها خنك است و دماي آن بين 10 تا 15 درجه سانتي گراد (50 تا 59 درجه فارنهايت) در نوسان است و به ندرت از 20 درجه سانتي گراد (68 درجه فارنهايت) بيشتر مي شود. اين نتيجه قرار گرفتن در معرض بادهاي دريايي در موقعيت ساحل غربي آن است كه باعث مي شود در تابستان نسبت به عرض هاي جغرافيايي مشابه در سرزمين اصلي اسكانديناوي خنك تر باشد. بر خلاف اين، روزهاي زمستاني ملايم تر از هر جاي ديگر در جنوب سوئد و اكثريت قريب به اتفاق دانمارك است. خشكسالي غيرمعمول است، اگرچه در برخي از تابستان ها رخ مي دهد. جولاي و آگوست به طور متوسط ​​گرم ترين ماه هاي سال و ژانويه و فوريه سردترين ماه هاي سال هستند.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ ] [ ۰۱:۲۰:۱۴ ] [ ali ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی