گردش با تو
گردش با تو اطلاعاتش با ما

برخي از ساكنان منطقه شكايت كرده‌اند كه پله‌ها بسيار محبوب شده‌اند و ورزشكاران زيادي را به محله ثروتمند املاك چند ميليون دلاري جذب مي‌كنند. در طول بازي‌هاي المپيك تابستاني ۲۰۲۸، سانتا مونيكا ميزبان واليبال ساحلي و موج‌سواري خواهد بود. مكان سانتا مونيكا، با بلومينگديل و نوردستروم در يك محيط سه سطحي در فضاي باز، در انتهاي جنوبي تفرجگاه قرار دارد. پس از يك دوره توسعه مجدد، اين مركز خريد در پاييز 2010 به عنوان يك مجتمع تجاري، سرگرمي و غذاخوري مدرن با فضاي بيروني بيشتر بازگشايي شد.

بر فراز بندر لس آنجلس و نماد ملكه مري پرواز كنيد و از شبه جزيره پالو وردس به جزيره كاتالينا نگاه كنيد. از ساحل عبور كنيد و از ساحل منهتن و مارينا دل ري عبور كنيد، روي اسكله سانتا مونيكا بنشينيد و سپس به سمت مركز شهر برويد. مراكز ورزشي شهر و آسمان‌خراش‌هاي درخشان را ببينيد و قبل از بازگشت به لانگ بيچ، مناظري از تپه‌هاي هاليوود و كوه‌هاي سن گابريل تماشا كنيد. فقط زمان كوتاهي در لس آنجلس داريد؟ تداركات را به شخص ديگري بسپاريد و در اين تور خصوصي و بي‌وقفه، بسياري از مكان‌هاي ديدني شهر را در يك روز كشف كنيد. پس از تحويل گرفتن از هتل خود، با يك وسيله نقليه تهويه مطبوع به مقاصدي مانند ساحل ونيز، پياده‌روي مشاهير هاليوود، تابلوي هاليوود، گروو و رودئو درايو سفر كنيد. همانطور كه مي رويد، راهنماي شما داستان هايي از پشت صحنه درباره شهر فرشتگان را به اشتراك مي گذارد.

santa monica beach

اسكوترهاي الكترونيكي در مسيرهاي دوچرخه‌سواري ساحلي، اسكله سانتا مونيكا، گردشگاه خيابان سوم، پياده‌روي Ocean Front Walk، يا در پارك‌هاي شهري، از جمله پارك Palisades مجاز نيستند. منطقه يكپارچه مدرسه سانتا مونيكا-ماليبو آموزش عمومي را در سطوح ابتدايي و متوسطه ارائه مي دهد. علاوه بر مدل سنتي خانه هاي مدارس آموزش اوليه، جنگل SMASH "يك مدرسه دولتي K-8 انتخابي با معلمان تيمي و كلاس هاي چند ساله" است. اين منطقه داراي هشت مدرسه ابتدايي، سه مدرسه راهنمايي و سه دبيرستان در سانتا مونيكا است. منطقه داون تاون محل گردش خيابان سوم است، يك منطقه بزرگ خريد در فضاي باز كه فقط براي عابر پياده وجود دارد و تا سه بلوك بين بلوار ويلشر امتداد دارد.

اگر در تابستان از ساحل سانتا مونيكا بازديد مي كنيد، انتظار جمعيت بيشتر، پاركينگ كمتر، رويدادهاي مهم و ميانگين دماي بالاي 19 درجه سانتي گراد را داشته باشيد | 71 درجه فارنهايت چه در هتلي در نزديكي اقامت داشته باشيد، چه ماشين خود را يك روز در شهر پارك كنيد يا از مركز شهر لس آنجلس با مترو وارد شويد، پياده روي يا دوچرخه سواري تا ساحل سريع و آسان است. مسيرهاي آسفالت‌شده و روشن، علائم واضح، مسيرهاي پياده‌روي قابل دسترس و مسيرهاي دوچرخه‌سواري در امتداد ساحل در دسترس هستند. همانطور كه گياهان زيستگاه رشته ساحلي رشد مي كنند، شن هاي باد شده را در زير شاخه ها و برگ هاي خود مي گيرند. با گذشت زمان، تپه‌هاي شني مي‌سازند كه از سيل امواج و جزر و مد شديد در ساحل و زيرساخت‌هاي اطراف جلوگيري مي‌كند. با يك تور خصوصي ۴۵ دقيقه‌اي هليكوپتر از لانگ بيچ، جاذبه‌هاي ديدني لس‌آنجلس را از هوا ببينيد.

دور زدن ساحل

در غرب، سانتا مونيكا داراي خط ساحلي 3 مايلي در مقابل خليج سانتا مونيكا است، و در شرق شهر، جوامع لس آنجلس غربي و برنت‌وود در لس آنجلس قرار دارند. به اقيانوس آرام در تقاطع اوشن و كلرادو، نماد قلب سانتا مونيكا است و يكي از مكان هاي عكاسي شده در جهان است. بيشتر از يك اسكله را كشف كنيد، ما مقصدي هستيم كه مردم در آن گرد هم مي آيند تا از فرهنگ محلي لذت ببرند و دوباره با گذشته داستاني اسكله ارتباط برقرار كنند. چه براي تماشاي مناظر باورنكردني، سوار شدن بر چرخ و فلك پارك پاسيفيك، ميزباني يك رويداد، يا پيوستن به ما براي يك فعاليت خانوادگي ديگر، بي صبرانه منتظر استقبال شما در اسكله سانتا مونيكا هستيم.

اين نرخ هاي سرانه جنايت بر اساس جمعيت تمام وقت سانتا مونيكا حدود 85000 نفر محاسبه مي شود. ايده آل براي بازديد كنندگان با مدت زمان محدود در شهر، اين تور به شما اجازه مي دهد تا نقاط برجسته لس آنجلس را در يك روز ببينيد. از پياده‌روي مشاهير هاليوود ديدن كنيد، از تابلوي «هاليوود» ديدن كنيد، در Rodeo Drive سفر كنيد، در اسكله سانتا مونيكا قدم بزنيد و خيلي چيزهاي ديگر. يك راهنماي خصوصي شما را مي‌گيرد و به هتل يا Airbnb باز مي‌گرداند و اطلاعاتي درباره شهر در طول روز ارائه مي‌دهد.

در سانتا مونيكا، مسير دوچرخه سواري ساحلي در عرض سه مايل از ساحل ايالتي ويل راجرز به سمت شمال و ساحل ونيز در جنوب امتداد دارد. آزادراه سانتا مونيكا از سانتا مونيكا در نزديكي اقيانوس آرام آغاز مي شود و به سمت شرق مي رود. بزرگراه سانتا مونيكا بين سانتا مونيكا و مركز شهر لس آنجلس يكي از شلوغ ترين بزرگراه ها در سراسر آمريكاي شمالي است. پس از عبور از منطقه بزرگ لس آنجلس، I-10 از هفت ايالت ديگر عبور مي كند و در جكسونويل، فلوريدا خاتمه مي يابد.

اين شهر داراي يك فرودگاه هوانوردي عمومي به نام فرودگاه سانتا مونيكا است كه محل چندين دستاورد مهم هوانوردي بوده است. پروازهاي تجاري براي ساكنين در LAX، چند مايلي جنوب سانتا مونيكا در دسترس است. اين خط‌آهن برقي بين‌شهري منطقه لس‌آنجلس سابق در مسير راه‌آهن برقي اقيانوس آرام كه از منطقه پارك نمايشگاهي لس‌آنجلس تا سانتا مونيكا امتداد داشت، استفاده مي‌كند. اين مسير خط هوايي سانتا مونيكا نام داشت و از دهه 1920 خدمات بار و مسافر را با نيروي برق بين لس آنجلس و سانتا مونيكا ارائه مي كرد.

santa monica beach

در حالي كه از واحه ساحلي ما لذت مي بريد، صبحانه رايگان براي دو نفر و پاركينگ شبانه نوكر در ما دريافت كنيد. در طول اين كاوش دوچرخه‌سواري گروهي كوچك، نگاهي صميمي به محله‌هاي متنوع لس‌آنجلس داشته باشيد. در طول سفر، همچنين در ساحل ونيز توقف خواهيد داشت، جايي كه مي‌توانيد ناهار بخريد، و يك تور پياده‌روي با راهنما در عمارت تاريخي گري استون انجام دهيد. يك دوچرخه جاده هيبريدي، تجهيزات ايمني و آب بطري نيز گنجانده شده است. در تور برجسته لس آنجلس، يكي از جالب ترين شهرهاي آمريكا را كاوش كنيد.

تور دوچرخه برقي گروهي كوچك سانتا مونيكا و ساحل ونيز

به دنبال راهروهاي چوبي در ساحل براي كمك به حمل و نقل وسايل باشيد. آنها را درست در جنوب اسكله در كرسنت بي پارك، در خيابان خليج و تراس آركاديا پيدا كنيد. راه‌هاي پياده‌روي نيز در مجاورت اسكله و خانه ساحلي آننبرگ گسترش مي‌يابد. اطلاعات پارك در زمان واقعي و يك برنامه قابل دانلود از طريق شهر سانتا مونيكا در دسترس است. LA Waterkeeper وضعيت اين ساحل را به محض در دسترس قرار گرفتن نتايج آزمايش به روز مي كند. در صورت رزرو حداقل 10 روز قبل، تا 15٪ در اقامت خود صرفه جويي كنيد.

راهنماي دسترسي ما به سانتا مونيكا را بخوانيد تا مقاصد محلي را مشاهده كنيد كه دسترسي آسان را براي افراد محلي و بازديدكنندگان فراهم مي كند. خانه ساحلي جامعه آننبرگ در انتهاي شمالي ساحل قرار دارد و خانه‌ها و پاركينگ‌ها در امتداد بزرگراه ساحل اقيانوس آرام تا اسكله سانتا مونيكا قرار دارند. به اندازه كافي وقت بگذاريد و حتي ممكن است غروب شگفت انگيز سانتا مونيكا را ببينيد. آب ساحل يك بار در هفته يا 5 روز در هفته توسط بخش نظارت بر محيط زيست شهر لس آنجلس، بخش خدمات بهداشتي و درماني شهرستان لس آنجلس و ناحيه بهداشتي شهرستان لس آنجلس آزمايش مي شود. چاله هاي شنا، آبشارها و نهرها در آب شيرين تقريباً هفته اي يك بار در تابستان توسط شوراي بهداشت حوزه آبخيز آزمايش مي شوند.

در كانال‌هاي معروف ونيز گشت و گذار كنيد و مسيرهاي پياده‌روي در امتداد ساحل سانتا مونيكا را ركاب بزنيد و انتخاب كنيد كه آيا مي‌خواهيد از نيروي پاي خود استفاده كنيد يا از چرخه برقي خود تقويت كنيد. اين سفر با دوچرخه برقي لس آنجلس شامل اجاره كلاه ايمني و بطري آب نيز مي شود. در سال 2006، جرم و جنايت در سانتا مونيكا 4.41 درصد از جمعيت را تحت تأثير قرار داد كه اندكي كمتر از ميانگين نرخ جرم و جنايت در آن سال كه 4.48 درصد بود. بيشتر اين جرايم مربوط به اموال بود كه در سال 2006 بر 3.74 درصد از جمعيت سانتا مونيكا تأثير گذاشت. اين بالاتر از نرخ براي شهرستان لس آنجلس (2.76٪) و كاليفرنيا (3.17٪) بود، اما كمتر از ميانگين ملي (3.91٪) بود.

اولين گروه غير بومي كه پا به اين منطقه گذاشت، مهماني كاشف گاسپار دو پورتولا بود كه در نزديكي تقاطع كنوني خيابان هاي بارينگتون و اوهايو در 3 اوت 1769 اردو زد. اين ساحل در طول بازي‌هاي المپيك تابستاني ۲۰۲۸ ميزبان واليبال ساحلي و موج‌سواري خواهد بود. اسكله نوستالژي روزهاي گذشته را حفظ كرده و امروز نيز نمادي واقعي است. هيچ شهر ساحلي ديگر لس آنجلس چنين تنوع زيادي از هتل هاي مشرف به اقيانوس آرام ندارد.

به منظور حفظ حداكثر تجربه بدون تماس، پرداخت با كارت اعتباري ترجيح داده مي شود. پاسخ‌هاي ارائه‌شده در زير بر اساس پاسخ‌هايي است كه قبلاً ارائه‌دهنده تور به سؤالات مشتريان داده است. با سرعت خود پيش برويد و بدانيد كه اين از داده استفاده نمي كند. چندين ايستگاه شامل The Getty Villa، Venice، Marina del Ray، Malibu، Oxnard و بسياري ديگر است.

در سانتا مونيكا، يك تابلوي جاده اي وجود دارد كه اين مسير را به عنوان بزرگراه بين قاره اي كريستوفر كلمب تعيين مي كند. سانتا مونيكا همچنين پايانه غربي مسير تاريخي ايالات متحده 66 است. بلوار Sepulveda نزديك به مرز شرقي سانتا مونيكا، از لانگ بيچ در جنوب، به انتهاي شمالي دره سان فرناندو مي‌رسد. درست در شرق سانتا مونيكا، بين ايالتي 405، آزادراه سن ديگو، يك مسير اصلي شمال به جنوب در لس آنجلس و شهرستان هاي اورنج قرار دارد.

پاركينگ در خيابان يا در هشت قطعه اصلي موجود در طول ساحل سانتا مونيكا موجود است. ساحل از طلوع آفتاب تا غروب آفتاب باز است، بنابراين هر چه زودتر به آنجا برسيد تا جايي را ببنديد! هزينه ها مي تواند از 6 تا 15 دلار در روز متغير باشد و بسياري از تعداد زيادي گزينه هاي برقي را ارائه مي دهند. ساحل سانتا مونيكا در ضلع شمالي اسكله با قصرها و بزرگراه ساحلي اقيانوس آرام از شهر جدا شده است.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۷ اسفند ۱۴۰۱ ] [ ۰۲:۴۸:۰۰ ] [ ali ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی