گردش با تو
گردش با تو اطلاعاتش با ما

اين تلاش ها به جامعه كمك كرده است كه به طور منظم در رسانه هاي منطقه اي و ملي به دليل جذابيت عمومي و كيفيت زندگي اش تحسين هايي دريافت كند. بوفور در جزيره پورت رويال، يكي از بزرگترين جزاير دريايي در امتداد سواحل جنوب شرقي اقيانوس اطلس ايالات متحده واقع شده است. اين يكي از معدود شهرهاي ايالات متحده است كه كل مركز شهر آن را به عنوان يك منطقه تاريخي توسط مركز ملي حفاظت از تاريخ تعيين كرده است.

اين شهر اصلي در منطقه هيلتون هد آيلند-بلافتون-بوفورت، منطقه آماري متروپوليتن SC است. اين شهر در سال 2017 به عنوان بهترين شهر كوچك زندگي جنوبي انتخاب شد. كاربران Beaufort County Connect اكنون به چندين فرم درخواست جديد و همچنين ساير پيوندها و ويژگي‌هاي Beaufort County مانند دوربين‌هاي ترافيك، GIS و اخبار و اطلاعات دسترسي خواهند داشت. كاربران مي‌توانند درخواست‌ها يا مسائلي را به Stormwater، كارهاي عمومي، كنترل زباله، مهندسي ترافيك، كنترل حيوانات، كنترل پشه‌ها، اجراي كد و مديريت تسهيلات ارسال كنند. خدمت به مردم شهرستان بوفورت، SC، تا همه شهروندان ما از كيفيت زندگي محافظت شده، منابع طبيعي و توسعه يافته، ميراث متنوع و رفاه اقتصادي لذت ببرند و قدردان آن باشند.

beaufort sc

بوفورت يك مقصد گردشگري است كه به خاطر تاريخش شناخته شده است. جشنواره‌هاي اصلي و رويدادهاي هنري عبارتند از جشنواره آب خانگي، يك جشنواره دو هفته‌اي در اواسط جولاي. و جشنواره ميگو، جشن صنعت محلي و سنتي، در اولين آخر هفته در ماه اكتبر. در سال 2007، جشنواره ميگوي بوفورت به عنوان يكي از 20 رويداد برتر انجمن گردشگري جنوب شرقي انتخاب شد. جزيره هاربر كه به خاطر تپه‌هاي شني زيبا و پوشيده از جوي دريايي و علف‌هاي ساحلي معروف است، جزيره‌اي خصوصي 1400 هكتاري است كه در 15 مايلي خارج از شهر بوفورت قرار دارد. اين مسافرخانه تاريخي و برنده جوايز، اتاق‌ها، سوئيت‌ها، كلبه‌ها و گزينه‌هاي اقامت طولاني‌مدت را ارائه مي‌دهد.

ساير هزينه ها حدود 1116 دلار شامل بازارها، حمل و نقل، رستوران ها و ورزش و اوقات فراغت براي يك نفر خواهد بود. از 1870 تا 1893 بوفور به عنوان يك مركز تجاري و صنعتي كه توسط بازرگانان و سرمايه داران شمالي يا مهاجر هدايت مي شد رونق يافت. پنبه، الوار، استخراج فسفات و حمل و نقل، همگي بوفور را از مدلي از جنوب قديمي قبل از جنگ به مدلي از جنوب جديد پس از جنگ تبديل كردند. با اين حال، يك سري از بلاياي طبيعي و تغييرات اقتصادي باعث برگشت سريع ثروت شد. در سال 1893 طوفان شهر را ويران كرد و جزاير درياي مجاور را زير آب گرفت. صنعت فسفات مدت كوتاهي پس از آن به فلوريدا مهاجرت كرد.

آسان مانند آبراه ها - سفر جاده اي شگفت انگيز شما به Beaufort، SC

اين شهر به دليل موقعيت ديدني و حفظ يك شخصيت تاريخي با حفظ معماري پيش از جنگش مشهور است. نقش برجسته بوفور و جزاير درياي اطراف آن در دوران بازسازي پس از جنگ داخلي ايالات متحده توسط بناي يادبود ملي دوران بازسازي، كه در سال 2017 تأسيس شد، به يادگار مانده است. اين شهر همچنين به‌خاطر تأسيسات نظامي‌اش معروف است كه در مجاورت جزيره پاريس قرار دارد. و يك بيمارستان نيروي دريايي ايالات متحده، علاوه بر اين كه محل استقرار ايستگاه هوايي نيروي دريايي بوفورت است. پارك ايالتي هانتينگ آيلند كه توسط تريپ‌ادوايزر يكي از ده ساحل برتر آمريكا نام‌گذاري شده است، تنها در 16 مايلي شرق مركز شهر تاريخي بوفورت قرار دارد و پربازديدترين پارك ايالتي كاروليناي جنوبي است.

beaufort sc

از اسكله‌هاي تفريحي راحت و زيبايي طبيعي خيره‌كننده تا فرهنگ و غذاهاي اصيل، بازنشاني در Beaufort تاريخي، SC. مكاني را تجربه كنيد كه لنگرگاه‌هاي يك شبه را به استراحتگاه‌هاي يك هفته‌اي و كشتي‌هاي رزمي را به افراد محلي تبديل كرده است.

مناطق

در سرشماري سال 2010، 12361 نفر در اين شهر زندگي مي كردند. تركيب نژادي شهر 67.1٪ سفيدپوست، 25.7٪ آمريكايي آفريقايي تبار، 0.3٪ بوميان آمريكايي، 1.4٪ آسيايي، 0.1٪ جزيرهي اقيانوس آرام، 1.98٪ از نژادهاي ديگر، و 2.6٪ از دو يا چند نژاد مالديو بود. اسپانيايي يا لاتين تبار از هر نژاد 6.7٪ از جمعيت را تشكيل مي دادند. يكي از مناطقي كه كارفرمايان بزرگتر هستند، بيمارستان يادبود بوفورت است، يك بيمارستان 197 تختخوابي و غيرانتفاعي در سواحل آبراه درون ساحلي اقيانوس اطلس.

beaufort sc

همانطور كه با تهويه مطبوع راحت در حال رانندگي هستيد، راهنماي شما برخي از اين مكان هاي زيبا و تاريخي را معرفي مي كند. خانه هاي شهري را از نزديك ببينيد و با معماري و مردم پشت سر آنها آشنا شويد. كشف كنيد كه چه اتفاقي براي خانه ها و مردم بوفور در طول اشغال اتحاديه جنگ داخلي افتاده است. در دوران قبل از جنگ، بوفور به يك پناهگاه تابستاني براي كاشت‌كنندگان پنبه ثروتمند جزيره‌ي دريا و حتي برنج‌كاران غني‌تر در سرزمين اصلي تبديل شد كه جامعه‌اي ثروتمند و كشت‌شده را در شهر حفظ كردند.

هابرشام: يك جامعه ساحلي

كتاب سياه‌پوستان فهرست اسامي و ريشه‌هاي آزادگاني است كه به كانادا برده شده‌اند. پس از جنگ، قبل از طوفان ويرانگر در سال 1893 و آتش‌سوزي در سال 1907، اين شهر به استخراج فسفات متكي بود. اثرات آنها رشد شهر را براي نزديك به نيم قرن كند كرد. قبل از اينكه بريتانيا با موفقيت اين شهر را در سال 1711 تأسيس كند، منطقه Lowcountry مورد اكتشافات اروپايي متعدد و چندين تلاش براي استعمار متوقف شده بود.

چندين مركز خريد عمده و مراكز غذاخوري در هر سه منطقه رايج هستند. فراتر از خريد و غذاخوري، جاده ريبو داراي دفاتر پزشكي متعددي است كه در نزديكي بيمارستان يادبود بوفورت قرار دارند. Boundary Street و Robert Smalls Parkway داراي چندين محل اقامت و نمايندگي هاي خودرو به عنوان انواع كسب و كار رايج هستند. انتظار مي‌رود خيابان مرزي در طول سال‌هاي آينده ظاهر خود را تغيير دهد تا حدي به دليل يك طرح توسعه مجدد بزرگ كه توسط شهر در سال 2008 تصويب شد و از طريق تامين مالي افزايش ماليات حمايت شد. بوفورت در جزيره پورت رويال، در قلب جزاير دريا و لوكانتري كاروليناي جنوبي واقع شده است.

كالج بوفورت، دومين كالج قديمي در كاروليناي جنوبي، در سال 1795 تاسيس شد. آرسنال بوفور، كليساي باپتيست بوفور، و انجمن كتابخانه بوفورت به ترتيب به موسسات نظامي، مذهبي و فكري پيشرو شهر تبديل شدند. در سال 1860، بوفورت يكي از ثروتمندترين شهرهاي آمريكا و مركز جنبش جدايي بود كه توسط رابرت بارنول رت، اهل بوفورت، "پدر جدايي" در كاروليناي جنوبي رهبري مي شد. در طول جنگ داخلي، بوفورت اولين شهر جنوبي بود كه پس از پيروزي نيروي دريايي ايالات متحده در پورت رويال ساوند در 7 نوامبر 1861 توسط نيروهاي اتحاديه فتح شد. بوفور به مقر ارتش ايالات متحده، وزارت جنوب تبديل شد و بيشتر ساختمان ها تبديل به بيمارستان براي مجروحان ارتش اتحاديه.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۵ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۱۰:۳۰:۲۰ ] [ ali ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی