گردش با تو
گردش با تو اطلاعاتش با ما

شنا كردن در مسيرهاي طبيعت گردي، يا كرايه كاياك و تخته پارويي را امتحان كنيد. پارك آسيب طوفان را متحمل شد، اما انتهاي جنوبي پارك براي شنا، غواصي و شانه زدن در ساحل باز و پر جنب و جوش است. همچنين مي‌توانيد كاياك‌ها و تخته‌هاي كرايه‌اي پيدا كنيد، و يك رمپ قايق براي رسيدن به خليج سنت جوزف.

اين عكس‌هاي فوق‌العاده‌اي را در حالي كه از آب‌هايي كه اطراف آن را احاطه كرده‌اند، مي‌بيند. بيل بگز كه درست در نوك جنوبي كي بيسكاين قرار دارد، توسط پارك ايالتي كيپ فلوريدا احاطه شده است. فلوريدا با جاذبه هاي كلاس جهاني كه درست در كنار انبوهي از سواحل كلاس جهاني قرار دارند، بهترين هاي هر دو جهان را ارائه مي دهد. در حالي كه اينجا هستيد، مطمئن شويد كه در سواحل كالوسا و لاگرهد كه بسيار رويايي هستند، مدتي را صرف غوطه ور شدن در پرتوها كنيد. اگرچه نسبتا كوچك است، اما يك منطقه كوچك جذاب براي كاوش است، حتي اگر گاهي اوقات كمي شلوغ باشد.

best beaches in florida

كاكائو داراي امواج آرام و ثابتي است كه براي مبتدياني كه اين ورزش را ياد مي گيرند عالي است. چه خودتان موج بزنيد يا فقط بخواهيد كار متخصصان را تماشا كنيد، ساحل كاكائو يك منطقه عالي براي استراحت بدون هيچ چيز ديگري است. براي ديدي 800 فوتي بر فراز اقيانوس اطلس، به اسكله برويد و از بارها و رستوران هاي ساحلي كه غذاهاي دريايي تازه ساحل ميرتل سرو مي كنند لذت ببريد. آب‌هاي فيروزه‌اي و سواحل ماسه‌هاي سفيد شكري قطعاً ارزش ۲۵ دلار در هر ۲ ساعت يا ۴۰ دلار در روز دارند. زير دريا، غواصي يا غواصي در عمق ۵۸ فوتي اطراف ده‌ها اثر بزرگ‌تر از حد معمول در موزه هنر زير آب، اولين نمايشگاه دائمي مجسمه‌هاي زير آب كشور - و بخشي از برنامه گسترده‌تر صخره‌هاي مصنوعي والتون جنوبي.

ويدئو: سوار شدن با قطار كاوشگر آند از پونو به كوسكو

فعاليت‌هاي آبي در اين ساحل شاهكار هستند - مي‌توانيد غواصي، غواصي، كاياك، تخته پارويي، قايق راني، ماهي يا موج‌سواري بادي داشته باشيد. قدم زدن در ساحل به خودي خود يك فعاليت است، زيرا تماشاي مردم در اينجا عملاً يك ورزش است. مردم زيبا، مهماني هاي وحشيانه، بارها و كلوب هاي مد روز، ساحل جنوبي جايي است كه براي تفريح ​​به آن مي رويد. اين يك مكان سرگرم كننده براي پايين آوردن يك قايق و لذت بردن از يك روز آرام بر روي آب يا تماشاي امواجي است كه در آرامش به داخل و خارج مي شوند. سواحل جزيره ماركو كه برخي از برترين سواحل جهان را دارا هستند، براي خانواده‌ها مناسب هستند و مايل‌ها مناظر خيره‌كننده اقيانوس را ارائه مي‌دهند.

اين يك مكان آرام است كه در آن همه مردم محلي يكديگر را مي شناسند و بارهاي غواصي با شما مانند خانواده رفتار مي كنند. مي‌توانيد آخر هفته‌ها از بازار هنر لذت ببريد يا در روزهاي هفته بياييد و از داشتن ساحل تقريباً براي خودتان لذت ببريد. Pass-a-Grille ساحلي آرام است كه در يكي از پارك هاي ايالتي نزديك خليج تامپا واقع شده است. اين مكاني است كه نمي‌دانستيد مگر اينكه كسي از فلوريدا در مورد آن به شما بگويد، اما قطعاً بايد آن را بررسي كنيد.

دقيقاً به همين دليل است كه من مي‌خواستم برخي از بهترين سواحل فلوريدا را به اشتراك بگذارم كه تجربه‌اي كاملاً جواهري هستند. اگر به دنبال مكاني منحصربفرد براي اقامت هستيد، برترين مكان‌هاي اجاره‌اي Airbnb در اين منطقه را بررسي كنيد. اين منطقه ساحلي نه تنها پر جنب و جوش است، بلكه از نظر تاريخي نيز غني است. ساحل سانتا روزا، كه در امتداد هوگ تاون بايو در سال 1910 تأسيس شد، محله منطقه تاريخي پوينت واشنگتن با عمارت وسلي است كه در دهه 1890 در پارك ايالتي ادن گاردنز ساخته شده است. اين منطقه مملو از هنر و هنرمندان است و تعداد زيادي رستوران غذاهاي دريايي عالي دارد. پارك ملي مشهور جهاني اورگليدز نيز در همين نزديكي است و دسترسي مستقيم به خليج مكزيك براي جمع آوري صدف، ماهيگيري، تماشاي پرندگان و حيات وحش، كاياك سواري، و قايق راني دارد.

best beaches in florida

با اين همه چيز براي ديدن و انجام دادن، تقريبا غيرممكن است كه در Siesta Key بيكار بخوابيد. فرقي نمي كند كه انگشتان پاي خود را در آن حلقه كنيد، انگشتان خود را در آن بچرخانيد يا روي آن شنا كنيد، جذابيت ماسه جزيره مسري است. عاشقان ساحل به اين سواحل ابريشمي مي روند تا از وسعت وسيع ماسه و آب هاي آرام خليج بهره ببرند. ساحل سيستا كي براي قدم زدن، جمع‌آوري صدف يا فعاليت‌هاي فعال‌تر، مانند اجاره يك كاتاماران يا كاياك از يكي از بسياري از صاحبان امتياز ساحل، عالي است.

همچنين، اگر سحرخيز هستيد، به قدم زدن و تماشاي طلوع خورشيد در هاليوود بيچ براد واك برويد. آب‌هاي سبز زمردي، خيابان‌هاي فرعي سنگ‌فرش شده با صدف‌هاي خرد شده، و خانه‌هاي چوبي به‌سبك همينگوي چيزي است كه منطقه هنري ساحل گريتون را به محلي مورد علاقه محلي تبديل كرده است. از خط ساحلي معروف ديدن كنيد و در منظره 2000 هكتاري مناظر ساحلي دست نخورده آن غوطه ور شويد. با ماجراجويي در فضاي باز، از مسيرهاي دوچرخه‌سواري و پياده‌روي گرفته تا شناهاي تابستاني، نمي‌توانيد انتخاب كنيد.

برخي از آمريكايي ها سواحل وسيع، باز و متروك را دوست دارند، در حالي كه برخي ديگر مهماني هاي ساحلي را هر روز ترجيح مي دهند. تورتوگا تركيبي از ماجراجويي را ارائه مي دهد كه شما را نااميد نخواهد كرد. از غواصي و غواصي گرفته تا قايق سواري كه مي توانيد قايق خود را براي كشف پارك ملي بياوريد.

بهترين استراحتگاه ها در Catskills، نيويورك

اين ساحل داراي بسياري از نقاط دسترسي به ساحل عمومي و جاذبه هاي افسانه اي است. در ميان اسب‌هاي دريايي، لاك‌پشت‌هاي دريايي، و ماهي‌هاي گرمسيري رنگين‌كمان غواصي كنيد يا براي جستجوي مارماهي‌ها و كوسه‌هاي پرستار به سمت ديوار خندق غربي برويد. سايه و امكانات محدودي وجود دارد، بنابراين مقدار زيادي آب و كرم ضد آفتاب به همراه داشته باشيد.

اين ساحل تنها يك ساعت با اورلاندو فاصله دارد و آن را براي كساني كه در نزديكي والت ديزني ورلد و جاذبه‌هاي اطراف آن اقامت دارند، تبديل به يك سفر يك روزه عالي مي‌كند. بعد از اينكه از نور خورشيد پر شد، به استراحتگاه كاسا مونيكا عقب نشيني كنيد اجازه دهيد فرزندانتان با ورزش هاي آبي هيجان انگيز مانند پاراسلينگ، غواصي، ويك بورد و غيره سرگرم شوند. توصيه مي‌كنيم قبل از بازديد با جاذبه‌ها و رستوران‌ها تماس بگيريد تا ساعات كاري فعلي را تأييد كنيد. يك مقصد توريستي محبوب، ساحل شهر پاناما، داراي سواحل فراواني است كه به طور قابل توجهي بيش از 30 كيلومتر امتداد دارند. در يك انتهاي بيل بگز، به سختي متوجه فانوس دريايي سر به فلك كشيده كيپ فلوريدا نخواهيد شد، كه واقعاً در ميان محيط اطراف خود برجسته است.

Sanibel يك جزيره مانع منحصر به فرد با جهت شرقي-غربي است كه با طرح معمولي شمالي-جنوبي متفاوت است. اين نامگذاري شرقي-غربي به Sanibel كمك كرده است تا شهرت خود را به عنوان يكي از جزاير شل به دست آورد - نقاط برجسته در امتداد خط ساحلي فلوريدا براي جمع آوري پوسته هاي كاملاً دست نخورده در هر شكل و اندازه. با يك سطل، بيل و تور كوچك به ساحل ضربه بزنيد و در هنگام جزر در ساحل قدم بزنيد تا از انبوه اقيانوس از صدف صدف، كاكل و صدف گوش ماهي استفاده كنيد. ساحل بومن ساكت‌ترين و دورافتاده‌ترين بخش شني در Sanibel است، در حالي كه يك فانوس دريايي تاريخي بازديدكنندگان را به قدم زدن در پياده‌روي روستايي در ساحل لايت‌هاوس دعوت مي‌كند. سرگرمي خانوادگي كلاسيك را در اين جزيره مانع در شمال شرقي ايالت با ۱۳ مايل خط ساحلي و ۴۰ نقطه دسترسي عمومي كشف كنيد. يك صندلي ساحلي را باز كنيد، كوكتل را با يك بستني قيفي عوض كنيد و بچه‌ها را تماشا كنيد كه قلعه‌هاي شني مي‌سازند و در سواحل شلوغ مي‌چرخند.

جزيره آمليا كه بخشي از زنجيره اي از جزاير و سواحل سد فلوريدا است، به دليل تپه هاي شني و استراحتگاه هاي زيبا، در ميان محبوب ترين ها براي كودكان است. بهترين سواحل خانوادگي فلوريدا داراي بهترين ماسه هاي سفيد و آبي ترين آب ها در امتداد ساحل شرقي هستند. علاوه بر اين، تعداد زيادي فعاليت براي انجام دادن با فرزندانتان كشف خواهيد كرد. شما مي توانيد با غواصي، غواصي، پاراسلينگ، كاياك سواري، موج سواري، مسابقه قايق سواري، و حتي غذا دادن به تارپون نقره اي عظيم، زماني را در آب يا روي آب بگذرانيد. ارنست همينگوي اين كار را كرد، و زين گري هم همينطور، پس با خيال آسوده از اين كار لذت ببريد – شما در شركت خوبي خواهيد بود.

زوما ميامي واقع در رودخانه ميامي كه در فضايي باز و مطبوع با منظره اي خيره كننده از تركيب متمايز آسمان خراش ها و آب در ميامي قرار دارد، براي دوستداران سوشي بايد توقف كند. غذاهاي تازه، متفكر، و خوشمزه را اضافه كنيد و اين ممكن است يكي از به ياد ماندني‌ترين مكان‌هاي غذاخوري شما در شهر باشد. Way Key، واقع در حدود سه مايلي سواحل فلوريدا و حدود 100 مايلي شمال تامپا و پنجاه مايلي جنوب غربي Gainesville، توسعه يافته ترين منطقه است.

بسياري از مسافران ساحل از پودر كوارتز خوب لذت مي برند كه بدون شك كيفيتي جادويي به اين ساحل مي بخشد و به آن اجازه مي دهد زير آفتاب قدرتمند فلوريدا خنك بماند. اين ساحل توسعه نيافته و مايل طولاني در نوك جنوبي Key Biscayne مرتباً به عنوان يكي از برترين سواحل كشور مورد تحسين قرار مي گيرد و فهميدن دليل آن دشوار نيست. اما شبكه گسترده‌اي از مسيرهاي دوچرخه‌سواري و پياده‌روي با چشم‌اندازهاي فوق‌العاده خط افق ميامي نيز وجود دارد كه ارزش كاوش را دارد. تركيب سفر به Bill Baggs را با اقامت در Ritz-Carlton Key Biscayne، ميامي در نظر بگيريد، جزيره اي مجلل و در عين حال بي تكلف در نزديكي با ساحل شني طلايي خود به طول 1200 فوت.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۸ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۱۰:۲۲:۲۴ ] [ ali ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی