گردش با تو
گردش با تو اطلاعاتش با ما

هندوها و مسلمانان هر يك تقريباً 1.2٪ از جمعيت را بر اساس پايگاه داده دين Word در سال 2005 تشكيل مي دهند. همچنين كشتي هايي وجود دارند كه در جزاير ويرجين بريتانيا و جزاير ويرجين ايالات متحده همسايه هستند. ماشين‌ها در جزاير ويرجين بريتانيا درست مانند بريتانيا و جزاير ويرجين ايالات متحده در سمت چپ حركت مي‌كنند.

در سال 1917، ايالات متحده جزاير ويرجين دانمارك را به مبلغ 25 ميليون دلار خريداري كرد و نام آنها را به جزاير ويرجين ايالات متحده تغيير داد. پيوندهاي اقتصادي با جزاير ايالات متحده باعث شد كه جزاير ويرجين بريتانيا در سال 1959 دلار آمريكا را به عنوان واحد پول خود بپذيرند. اولين مشاهده اروپايي از جزاير ويرجين توسط اكسپديشن اسپانيايي كريستف كلمب در سال 1493 در دومين سفر خود به قاره آمريكا بود كه نام مدرن خود را به اين جزاير داد. اين جزاير در سال 1493 توسط كريستف كلمب به نام "Santa Úrsula y las Once Mil Vírgenes" بر اساس افسانه سنت اورسولا و 11000 باكره نامگذاري شدند. ساكنان جزاير ويرجين بريتانيا شهروند سرزمين هاي خارج از كشور بريتانيا هستند و از سال 2002 نيز شهروند بريتانيا هستند. براي گروه جزيره، كه شامل جزاير ويرجين ايالات متحده و جزاير ويرجين اسپانيا نيز مي شود، به جزاير ويرجين مراجعه كنيد.

british virgin islands

اين احتمالاً مانع از سردرگمي پس از پذيرش ارز ايالات متحده در قلمرو در سال 1959 و اشاره به پول ايالات متحده در تمبرهاي قلمرو مي شود. Wikitravel.org بايد امنيت اتصال شما را قبل از ادامه بررسي كند. پس از تاييد درخواست، تصميم و تاريخ و زمان برگزاري مراسم سوگند و تحليف به اطلاع متقاضي خواهد رسيد. پس از شركت در مراسم اخذ تابعيت و اداي سوگند وفاداري به اعليحضرت ملكه، متقاضي گواهي تابعيت دريافت مي كند كه وضعيت آنها را به عنوان يك شهروند خارج از كشور بريتانيا تاييد مي كند. آخرين قانون اساسي زماني كه شوراي قانونگذاري براي انتخابات عمومي سال 2007 منحل شد، تصويب شد و لازم‌الاجرا شد.

هر يك از ده اتاق خواب داراي ديوارهاي باز است كه نماي 360 درجه را ارائه مي دهد. اين جزيره براي 40 نفر اسكان دارد و در مجموع 102500 دلار آمريكا در روز اجاره داده مي شود. هزينه اقامت شامل دسترسي به دو ساحل، استخرهاي خصوصي، زمين تنيس، مناظر منظره، سرآشپز شخصي، تيمي متشكل از 100 كارمند و مجموعه وسيعي از تجهيزات ورزش هاي آبي است. جزاير ويرجين محبوب ترين منطقه براي تعطيلات قايقراني در كارائيب است.

جشنواره كوپر جزيره ساحل باشگاه رام

براي هر نفر در هنگام ورود و خروج از كشور 10 دلار تعرفه ورودي و 20 دلار تعرفه خروج وجود دارد. جزاير ويرجين بريتانيا كنترل مرزي جداگانه اي از بريتانيا دارد. اتباع كشورهاي بريتانيا، كانادا، اتحاديه اروپا، نيوزيلند، سنگاپور، ژاپن، كره جنوبي، سوئيس، ايالات متحده آمريكا و كشورهاي مختلف ديگر براي ورود و بازديد از جزاير ويرجين بريتانيا نيازي به ويزا ندارند. با اين حال، از 1 سپتامبر 2016، اتباع خارجي كه ويزاي بازديد از انگلستان، ايالات متحده آمريكا يا كانادا را دريافت كرده اند نيز مي توانند بر اساس همان ويزا از BVI بازديد كنند. سرانجام انگليسي ها كنترل تورتولا، ويرجين گوردا، آنگادا، جوست ون دايك و جزاير كوچكتر اطرافشان را به دست گرفتند. بسياري از رويدادهاي قايقراني در آب هاي اين كشور برگزار مي شود كه بزرگترين آنها يك سري مسابقات يك هفته اي به نام رگاتاي بهار، رويداد برتر قايقراني كارائيب است كه هر روز ميزبان چندين مسابقه است.

british virgin islands

در انتخابات، راي دهندگان علاوه بر راي دادن به نماينده محلي خود، به چهار نامزد "عمدتا" كه بر اساس يك منطقه انتخاب مي شوند نيز راي مي دهند. قدرت اجرايي نهايي در جزاير ويرجين بريتانيا به پادشاه واگذار شده است و از طرف وي توسط فرماندار جزاير ويرجين بريتانيا اعمال مي شود. فرماندار توسط پادشاه به توصيه دولت بريتانيا منصوب مي شود. شما بايد به‌روزرساني‌هاي آب‌وهواي محلي و بين‌المللي را از مركز ملي طوفان ايالات متحده نظارت كنيد و از توصيه‌هاي مقامات محلي، از جمله هرگونه دستور تخليه، پيروي كنيد. گرفتن بيمه مسافرتي و بررسي آن كه پوشش كافي را داشته باشد، مهمتر از هميشه است. متقاضي تاريخ مصاحبه دريافت مي كند كه در آن افسر مهاجرت آنها را بررسي مي كند.

فصل خشك از فوريه تا جولاي و فصل مرطوب از سپتامبر تا دسامبر ادامه دارد. طوفان ها - كه به طور متوسط ​​شايد چهار در يك قرن باشد - معمولاً بين ماه هاي آگوست و اكتبر رخ مي دهند و گهگاه زلزله هاي خفيفي نيز رخ مي دهد. خدمات مالي بيش از نيمي از درآمد قلمرو را تشكيل مي دهد. بخش عمده اي از اين درآمد از طريق اعطاي مجوز به شركت هاي برون مرزي و خدمات مرتبط حاصل مي شود. جزاير ويرجين بريتانيا يك بازيگر جهاني مهم در صنعت خدمات مالي فراساحلي است.

ارتفاع آن از سطح دريا هرگز از 10 تا 15 فوت بيشتر نيست. اين قلمرو به 9 حوزه انتخاباتي تقسيم شده است و هر راي دهنده در يكي از آن حوزه ها ثبت نام مي كند. هشت ناحيه از 9 منطقه به طور جزئي يا كامل در تورتولا قرار دارند و جزاير مجاور را در بر مي گيرند.

از دهه 1960، اين جزاير از اقتصاد سنتي مبتني بر كشاورزي خود به سمت گردشگري و خدمات مالي فاصله گرفتند و به يكي از ثروتمندترين مناطق در درياي كارائيب تبديل شدند. قانون اساسي جزاير در سال هاي 1977، 2004 و 2007 اصلاح شد و به آنها خودمختاري محلي بيشتري داد. او اين جزيره را در سن 28 سالگي، تنها 6 سال پس از راه اندازي گروه ويرجين خريداري كرد. سه سال و حدود 10 ميليون دلار طول كشيد تا آن را به يك خلوتگاه جزيره خصوصي تبديل كنيم.

Banana Keets در Tortola منظره اي زيبا از غروب خورشيد را ارائه مي دهد، همانطور كه Bitter End Yacht Club در ويرجين گوردا نيز وجود دارد. مهاجران تمايل دارند در جاده تاون، در Dove، le Cabanon، يا Village Cay بگردند. مهماني ماه كامل در كلبه ساحلي بومبا را از دست ندهيد كه مملو از عياشي و آيتم هاي خوب است. اين بار به خاطر ديوارهايش كه شورت و سوتين آويزان است، پلاك‌هاي قديمي به ديوارها چسبانده شده‌اند و نوشيدني‌ها آزادانه در جريان هستند، مشهور است. تور مسابقه بادي موج‌سواري سالانه «HiHo» در آخر هفته چهارم ژوئيه يا حوالي آن برگزار مي‌شود.

خدمات ويژه

در اطراف شهر جاده‌اي تفريحات شبانه زيادي وجود دارد، اگرچه مكان‌هاي توريستي پرطرفدار زيادي تبليغ مي‌شوند و برخي از بارهاي محلي‌تر ارزش ديدن را دارند، بنابراين از يك محلي بپرسيد كه در كجاست. موسيقي زنده محلي از ويژگي هاي بسياري از رستوران ها و بارها است. غروب خورشيد ديدني است، بنابراين يك نوشيدني در ساحل يا در كوه، تماشاي غروب خورشيد و گوش دادن به موسيقي محلي قبل از شام مي تواند يك تعطيلات بسيار دلپذير از تفريحات معمول باشگاهي اكثر ساكنان اصلي باشد.

به طور مشابه، چند فروشگاه هديه وجود دارد، اما اغلب بارهاي ساحلي و مكان‌هايي براي گذراندن روز در يك بانوج، و تماشاي بهشت ​​وجود دارد. ويرجين گوردا يك سوپرماركت در اسكله و فروشگاه هاي هديه در استراحتگاه ها دارد. علاوه بر اين، در نزديكي اسكله كشتي كروز، شعبه اي از جواهرات فروشي زمرد كلمبيا و روبروي آن، بازار كرافت قرار دارد كه با وجود نامش، بيشتر تي شرت و جواهرات، لباس و ساير كالاها به فروش مي رسد.

british virgin islands

اين يك بهشت ​​براي اولين بار است، زيرا جزاير نزديك به هم هستند و به خوبي از اقيانوس اطلس محافظت مي شوند. با آفتاب و آسمان آبي از خواب بيدار مي‌شويد، با اشاره به جزيره‌اي نزديك، هدف سفر روز را انتخاب مي‌كنيد و در باد تجاري راحت به بادبان مي‌رويد. در جزاير ويرجين بريتانيا شركت‌هاي اجاره قايق‌هاي تفريحي و تفرجگاه‌هاي تفريحي زيادي وجود دارد. به غير از مسافران كشتي هاي كروز، اكثر بازديدكنندگان جزاير ويرجين بريتانيا در قايق هاي زنده يا كشتي هاي بادباني اجاره اي اقامت دارند.

صنايع كلبه سبدهاي بافته شده و ساير اقلامي را توليد مي كنند كه براي تجارت توريستي جذاب است. جزاير ويرجين بريتانيا چندين مدرسه دولتي و همچنين مدارس خصوصي دارد. Lavity Stoutt وجود دارد كه در انتهاي شرقي تورتولا واقع شده است. اين كالج به افتخار لاويتي استوت، اولين وزير ارشد جزاير ويرجين بريتانيا نامگذاري شد. در حالي كه كودكان BVIslander و Belonger بخش قابل توجهي از دانش آموزان مدارس خصوصي را تشكيل مي دهند، افراد غير متعلق به مدارس دولتي ممنوع هستند. براي دانشجويان جزاير ويرجين بريتانيا بسيار رايج است كه براي تحصيلات متوسطه و عالي به خارج از كشور سفر كنند، يا به دانشگاه هند غربي، يا به كالج‌ها و دانشگاه‌ها در انگلستان، ايالات متحده يا كانادا.

فصل طوفان ها رسماً از ژوئن تا نوامبر ادامه دارد، اگرچه طوفان هاي شديد مي تواند در طول سال در كارائيب رخ دهد. با توجه به خسارات ناشي از طوفان‌هاي 2017، تأثير اين موارد مي‌تواند به‌ويژه شديد باشد. آيا شما علاقه مند به دنبال تابعيت در BVI هستيد؟ ما در گروه امارات اروپا مي‌توانيم شما را در فرآيند دريافت موفقيت‌آميز مدارك لازم براي برآورده كردن شرايط مورد نياز راهنمايي كنيم. قدرت اجرايي نهايي در جزاير ويرجين بريتانيا به ملكه واگذار شده است و فرماندار جزاير ويرجين بريتانيا از طرف او اعمال مي شود.

جزاير

و با اين حال، هيچ دو اقامتگاهي هرگز احساس مشابهي نخواهند داشت. از سال 2009، BVI به عنوان ميزبان رويدادهاي بين‌المللي بسكتبال نامي براي خود دست و پا كرده است. BVI ميزبان سه رويداد از چهار رويداد اخير قهرماني بسكتبال كارائيب بود. موسيقي سنتي جزاير ويرجين بريتانيا قارچ ناميده مي‌شود كه از غذاي مونترال محلي ذرت با همين نام استفاده مي‌شود كه اغلب با باميه درست مي‌شود. صداي خاص قارچ ها به دليل ادغام محلي منحصر به فرد بين موسيقي آفريقايي و اروپايي است. اين به عنوان رسانه اي از تاريخ محلي و فولكلور عمل مي كند و بنابراين يك شكل فرهنگي گرامي از بيان است كه بخشي از برنامه درسي در مدارس BVI است.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱ آذر ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۳۴:۲۹ ] [ ali ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی