گردش با تو
گردش با تو اطلاعاتش با ما

از San Pancho شروع كنيد، جايي كه مي‌توانيد هنرهاي Huichol را در خيابان‌ها ببينيد و سپس به Sayulita برويد. هنگام خروج از محل اقامت خود، در اين سفر به دو مورد از معروف ترين سواحل Riviera Nayarit خواهيد رفت. براي كاوش در يك شهر معمولي مكزيك به عنوان وسيله نقليه سوار اسب خود شويد.

اين در واقع يك فعاليت سرگرم كننده است كه شما را به ديدن مناظر و در عين حال افزايش آدرنالين مي برد. بهترين بخش اين است كه اگر با دو نفر برويد، با قيمت 95 دلار بسيار مقرون به صرفه است. پس از نمايش، به رستوراني در ساحل مي رويد تا از يك شام رمانتيك بوفه با شمع لذت ببريد.

و اگر بارها و بارها يك نارگيل تازه و يك سيخ ميگو باربيكيو سفارش دهيد، يك صندلي استراحت با چتر در ساحل در تمام روز رايگان است. "آنها صندلي من را با پسر 2 ساله ام دورتر جدا كردند. پسر 2 ساله من در رديف 13 صندلي گرفت در حالي كه من رديف 23 بود. سپس كاركنان ميز جلو فقط مي توانستند كمك كنند تا به رديف 12 و رديف 13 برويد. ما "هنوز با هم نيستيم. سپس وقتي سوار هواپيما شديم، از اطرافيان پرسيدم كه آيا مشكلي ندارند كه صندلي هايشان را عوض كنند، اما هنوز خوب كار نمي كنند.

sayulita

مي توانيد در هتل، استوديو، ساحل يا حتي در حالي كه روي تخته پارويي در دريا ايستاده ايد، يوگا انجام دهيد. براي تجربه اي همه جانبه تر، چندين استراحتگاه و مراكز استراحت معنوي، استراحتگاه هاي يوگا ارائه مي دهند. Sayulita Plaza، ميدان اصلي در مركز شهر، توسط رستوران ها و مغازه ها احاطه شده است.

بنابراين، توصيه من اين است كه يك تاكسي به ابتداي مسير ببريد. اگر از Sayulita سوار تاكسي مي شويد، حدود 25 دقيقه طول مي كشد تا به ساحل لا لانچا برسيد و 300 پزو هزينه دارد. دسترسي به ساحل از طريق يك مسير كوچك از طريق جنگل انجام مي شود كه 10 دقيقه از جاده طول مي كشد. رانندگان تاكسي مي‌دانند كجا بايد بروند، اما اگر مي‌خواهيد خودتان آن را پيدا كنيد، بايد مراقب باشيد. اگر تازه موج‌سواري را ياد مي‌گيريد، حتماً بايد در ساحل Sayulita درس بخوانيد. امواج اينجا براي مبتديان بسيار مناسب است، به خصوص در روزهاي آرام، و مطمئناً هيچ كمبودي در مدارس موج سواري وجود ندارد.

آيا آنها در Sayulita انگليسي صحبت مي كنند؟

دلتا ترجيح مي‌دهد به جاي استخدام پرسنل بيشتر يا تعيين برنامه‌هاي آماده به كار يا پشتيبان براي پروازهاي تاخيري، پرواز را راحت كنم." پرواز ما به دليل خرابي سيستم تهويه هوا در هواپيما سه ساعت تاخير داشت. ما تقريباً دو ساعت و نيم روي آسفالت نشستيم و بايد حدود 85 درجه در هواپيما بوده باشد.

Sayulita در حدود 38 كيلومتري شمال فرودگاه بين المللي پورتو والارتا است. همچنين تنها در 7 كيلومتري جنوب سان پانچو ناياريت قرار دارد. هنر و صنعتگران را نبايد در اين شهر عظيم Riviera Nayarit ناديده گرفت. در تور خود در سراسر خيابان هاي Sayulita مكزيك، گالري هاي هنري مختلف و فروشگاه هاي صنايع دستي مكزيكي را خواهيد ديد. سوغاتي براي بازگشت به خانه خود بيابيد، از جمله جواهرات لباس مهره‌دار، لباس‌هاي ابريشمي، لباس‌هاي پشمي، سبدهاي حصيري، مجسمه‌هاي سفالي و موارد ديگر.

آنها هر روز صبح ساعت 9 صبح و برخي كلاس هاي عصر در ساعت 6 بعد از ظهر كلاس ها را ارائه مي دهند. يك كلاس در اينجا فقط 150 MXN است، اما اگر بخواهيد بيش از يك بار برويد، تخفيف دارند. Puerto Vallarta جايگاه ويژه اي در قلب من دارد - من فقط شهر را دوست دارم. آيا مي خواهيد بهترين طعم پيتزا را در Sayulita بخوريد؟ سپس به پيتزا ونزيا برويد تا پيتزاهاي معروف 99 پزو را با چاشني هاي نامحدود تهيه كنيد.

sayulita

به Sayulita خوش آمديد - بينش محلي ما براي كمك به برنامه ريزي تعطيلات خود. رانندگي در مكزيك نيز فقط به گواهينامه رانندگي با استفاده از الفباي رومي نياز دارد. اگر مال شما از ديگري مانند ژاپن و چين استفاده مي كند، فقط به يك مجوز رانندگي بين المللي نياز داريد. نرخ‌هاي Discover Cars نيز ارزان هستند و ميانگين اجاره آن حدود 25 دلار در روز است. بيمه پوشش كامل را مي توان با 10 دلار اضافي در روز نيز اضافه كرد. بيلي در ابتدا مجبور شد رانندگي كند زيرا دنيل به رانندگي از طرف ديگر عادت دارد!

گردشگري

احمقانه است كه در مورد Sayulita صحبت كنيم بدون اينكه در وهله اول به چه چيزي آن را روي نقشه نشان دهيم - گشت و گذار! تعداد زيادي استراحت موج‌سواري در داخل و اطراف Sayulita وجود دارد كه اين مكان را براي موج‌سواران مبتدي و پيشرفته به طور يكسان به مكان مناسبي تبديل مي‌كند. چه به دنبال ماجراجويي باشيد و چه به دنبال راحتي كامل در هتل استراحتگاه باشيد، Sayulita Mexico همه چيزهايي را كه براي يك تعطيلات فراموش نشدني نياز داريد، دارد.

امواج صاف و ملايم هستند، ساحل شني و نرم است و هيچ وقت بيش از دوجين نفر نيست. همچنين صندلي‌هاي استراحت، چتر و گزينه‌هاي زيادي براي غذا و نوشيدني وجود دارد، بنابراين مي‌توانيد تمام روز را به شنا، مطالعه و چرت زدن بگذرانيد. پس از گذاشتن كيف خود در آپارتمان و نوشيدن مشروب در منظره تراس پشت بام، به سمت ساحل پايين برويد تا يك صندلي استراحت براي غروب آفتاب بگيريد. مي‌توانيد به مركز شلوغ برگرديد و به جمعيت ساحل اصلي بپيونديد، يا كمي بيشتر به سمت شمال به راهنماي سفر سمت آونيدا دل پالمار برويد و بخشي از ساحل را پيدا كنيد كه تنها با ده‌ها نفر به اشتراك مي‌گذاريد. در طول مسير از El Jakal، Pizza Venezia، Tropical House، Chaman Creative Kitchen و در نهايت Le Camion عبور خواهيد كرد. هر كدام شما را وسوسه مي كنند كه براي يك لقمه و يك كوكتل توقف كنيد، و اگر اين كار را انجام دهيد نمي توانم شما را سرزنش كنم، اما گزينه هايي در ساحل نيز وجود دارد، و شما تمام روز منتظر بوده ايد تا انگشتان پاي خود را در ماسه قرار دهيد.

صندلي هايي براي اجاره و همچنين نوشيدني براي فروش وجود دارد، اما هيچ چيز در مقايسه با ساحل Sayulita وجود ندارد. اين تور خاص شما را براي تماشاي اين موجودات بزرگ مي برد و شامل ناهار و نوشيدني مي شود. با اين حال، اگر از دسامبر تا فوريه به اين كشور سفر مي كنيد، اين احتمال بسيار زياد است.

به دليل يك مشكل ناگهاني با سلامت خلبان تعيين شده، پرواز 4 ساعت تاخير داشت، اما سپس يك كوپن تخفيف خوب نيز به من دادند. كمي تلاطم بود و هواپيماي ما كمي طول كشيد تا به دروازه رسيد. "خدمه دوستانه. تعداد زيادي براي تماشا روي صفحه. پرواز به موقع. چمدان در چرخ و فلك بسيار سريع. دماي هوا در كابين خوب است. اغلب در خطوط هوايي ديگر يخ مي زنم."

راهنماي سفر Sayulita مكزيك - كارهايي كه بايد انجام دهيد، كجا بمانيد

يكي از بهترين بخش‌هاي سفر، تجربه يك فرهنگ جديد است و تا كنون، Sayulita چيزي شبيه يك سفر فرهنگي به نظر نمي‌رسد. پس چرا زماني كه سن ديگو يا فلوريدا كيز مملو از نور خورشيد و نسيم شور مي شود، به سفر به آن سوي مرز دست بزنيم؟ خوب، براي شروع، حتي در مكاني كه مهاجران بر آن تسلط دارند، مكزيك فوق العاده ارزان است. من يك آپارتمان يك خوابه در فاصله پنج دقيقه اي ساحل با يك تراس خصوصي به قيمت شبي 70 دلار پيدا كردم (B. Turquesa; Airbnb). يك وعده غذايي در يك رستوران اصيل مكزيكي فقط 5 تا 10 دلار هزينه دارد اگر چند آبجو يا موهيتو بخوريد.

اين يكي از بهترين مكان‌ها براي تهيه غذاهاي دريايي تازه از اسكله است، اما غرفه‌هاي زيادي براي بازديدكنندگان وجود دارد. بهتر است براي صرف غذا، مناظر شگفت انگيز و موسيقي زنده بياييد. نه تنها بايد از فضاي اينجا در طول روز لذت ببريد، تماشاي همه اسكيت‌بردها و بچه‌ها در حال پخش موسيقي، بلكه مطمئناً بايد شب‌ها هم از آن ديدن كنيد. ما در واقع مقداري نوشيدني را در يك كيسه خنك‌تر با يخ كه از Oxxo خريديم، بار كرديم. فقط چند نفر ديگر در اطراف ساحل بودند و به اندازه كافي امن بود كه در اعماق اقيانوس شنا كنيد.

من معمولاً با دلتا پرواز مي‌كنم اما فكر مي‌كردم سان كانتري را امتحان كنم و بسيار متاسفم. پرواز دلتا كه تقريباً رزرو كردم تقريباً به همان قيمت بود و حمل بار رايگان، تنقلات، و خدمات مشتري در دلتا هميشه ارائه مي‌شود. در Sun Country، آن‌ها همه هزينه‌هاي پنهان مانند 60 دلار براي چمدان را در صورت رزرو از قبل و 90 دلار در دروازه اعلام نكردند.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ ] [ ۰۲:۰۷:۲۵ ] [ ali ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی